Nu kan du anvende virtual reality til at træffe bedre og hurtigere beslutninger og optimere shopper marketing- og innovationsinvesteringer.
Læsertallene for 2. halvår 2021 og 1. halvår 2022 er klar - du kan læse alle rapporter her
AFA JCDecaux og Clear Channel laver i fællesskab en undersøgelse, der kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre. Undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup og resultaterne vil danne baggrund for outdoorserier som integrerede dele af Index Danmark i 2021.
Mediebureauerne hilser outdoorselskabernes ny fælles måling på digitale medier i malls velkommen
Danskernes streaming-forbrug fortsætter med at stige. Det viser 2022-udgaven af Kantar Gallup-undersøgelsen Digital Life.
Kantar Gallup sætter i Social Media Life fokus på danskernes anvendelse af sociale medier.
Kantar Gallup har netop gennemført et influencerstudie, der kortlægger danskerne holdning til influencere og SoMe. Studiet viser at influenceres troværdighed udfordres af manglende transparens og for meget betalt indhold.
Kantar Gallup sætter i Podcast Life fokus på danskernes anvendelse og lytning af ”lyd” – især podcast.
Kantar fortæller om de vigtigste tendenser og deler forventningerne til 2023, så du er klar til det nye år.
Nu kan brugere af Index Danmark/Gallups software GallupPc selv aktivere målgrupper til digitale kampagner.
Bliv klogere på hvordan du med Index Danmark/Gallup understøtter en holistisk målgruppebygning og derved booster marketingeffektiviteten af din kampagne.
Kantar Gallup sætter fokus på danskernes brug af mobile enheder, apps og medier på farten
Audience måling af outdoor medier har historisk set været en svær disciplin. En kombination af Kantar Medias mangeårige erfaring og udnyttelse af mobilteknologi så er outdoor audience målinger nu på niveau med målinger af radio og tv i Danmark.
…. en hurtig og omkostningseffektiv måde at indsamle synspunkter fra et nationalt repræsentativt udsnit af de danske forbrugere.