Optimer dine investeringer i shopper marketing og innovation ved hjælp af virtual reality

Nu kan du anvende virtual reality til at træffe bedre og hurtigere beslutninger og optimere shopper marketing- og innovationsinvesteringer.

KANTAR GALLUP PRÆSENTERER LÆSERTAL

Læsertallene for 2. halvår 2022- 1. halvår 2023 er klar – du kan læse alle rapporterne her

Mediehistorisk samarbejde kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre

AFA JCDecaux og Clear Channel laver i fællesskab en undersøgelse, der kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre. Undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup og resultaterne vil danne baggrund for outdoorserier som integrerede dele af Index Danmark i 2021.

Digitale outdoormedier i malls

Mediebureauerne hilser outdoorselskabernes ny fælles måling på digitale medier i malls velkommen

INFLUENCERE ER FORTSAT POPULÆRE MEN UDFORDRES AF MANGLENDE TROVÆRDIGHED

Kantar Media har netop gennemført 2023 influencerstudiet, der kortlægger danskernes holdning til influencere og SoMe. Studiet viser at brug af influencere i marketingøjemed fungerer bedst i den yngre del af befolkningen.

MEDIA TRENDS AND PREDICTIONS 2024

Kantar Media inviterer dig til vores LIVE broadcast med nyheder om de vigtigste tendenser og deler forventninger til 2024, så du er klar til det nye år.

Direkte fra indsigter til digital aktivering

Nu kan brugere af Index Danmark/Gallups software GallupPc selv aktivere målgrupper til digitale kampagner.

BEYOND AGE

Bliv klogere på hvordan du med Index Danmark/Gallup understøtter en holistisk målgruppebygning og derved booster marketingeffektiviteten af din kampagne.

LIFE UNIVERS 2023

Kantar Media Danmark sætter fokus på danskernes digitale liv. Vi sætter fokus på anvendelse af digitale medier, sociale medier, streaming, podcast mv.

Outdoor media måling og Index Danmark

Audience måling af outdoor medier har historisk set været en svær disciplin. En kombination af Kantar Medias mangeårige erfaring og udnyttelse af mobilteknologi så er outdoor audience målinger nu på niveau med målinger af radio og tv i Danmark.

KANTAR MEDIA NOW

…. en hurtig og omkostningseffektiv måde at indsamle synspunkter fra et nationalt repræsentativt udsnit af de danske forbrugere.

Bæredygtighedssegmentering

Kantar Media bæredygtighedssegmentering nu tilgængelig i Index Danmark/Gallup

Beyond Bias - Frigør dig selv fra stereotyper og øg effektiviteten af din markedsføring.

Den 27. september lancerede Kantar Media "Beyond Bias", en guide til marketingfolk, der ønsker at øge effektiviteten af deres kampagner ved at frigøre sig fra stereotyper. Dette kan opnås ved at bruge en forbrugerorienteret tilgang til segmentering og målretning.