Direkte fra indsigter til digital aktivering

Hvis bekvemmelighed, hastighed og sikkerhed er vigtigt for dig og dine kunder, så er det uden tvivl interessant for dig at høre om vores nye løsning: ét klik kan nu tage dig direkte fra Index Danmark/Gallup/TGI* data til en hurtig og sikker digital aktivering af dine målgrupper på flere mediekanaler som f.eks. danske medier, YouTube, Facebook, Instagram, and display hos alle de større internationale platforme.

*TGI (Target Group Index) is a trademark owned by Kantar. Forbruker & Media in Norway, Orvesto in Sweden, Mind in Finland, and Index Denmark are the TGIs in the Nordic market.

I vores webinar og præsentation, som du kan downloade, kan du høre mere om følgende:

  • Hvordan ser fremtiden ud for digitale kampagner uden cookies?
  • Hvordan research og indsigter spiller en større og mere central rolle i tiden der kommer?
  • Hvordan kan du som kampagne strateg aktivere dine indsigter direkte fra Index Danmark/Gallup?
  • Hvordan kan du nå de rigtige målgrupper på tværs af video, SoMe, display bygget på de samme indsigter?
  • Hvordan kan du anvende vores seneste massive opgradering af 444 nye målgrupper på tværs af de fire nordiske lande?
  • Hvordan har vi skabt denne mulighed – uden brug af cookies eller anden form for ID?

Hvis du ønsker at se webinaret eller læse præsentationen igennem, kan du gøre det via følgende links:

Video: Klik her

Præsentation: Klik her

 

Hvis du vil vide mere, så tag kontakt til os. Vi kommer gerne ud i din virksomhed og fortæller mere om Index Danmark/Gallup og den nye direkte aktivering.

Berit Juul Puggaard

Director, Media, Denmark

Mobil: +45 23205457

Kantar Media

Sven Nakotte

Senior Client Director

Mobil: +45 60433220

Kantar Media

 

Er din virksomhed abonnent på Index Danmark/Gallup med adgang til GallupPc, kan du få adgang til direkte aktivering, hvis du tager kontakt til Kantar.

Birgitte Høg

Director, Media, Denmark

Mobil: +45 23205457

Kantar Media

Husk at følge "Media by Kantar" på LinkedIn, så du ikke gå glip af uundværlige informationer om, hvad der sker med medier globalt og i det danske mediebillede.