Kontakt ved spørgsmål

 

Ofte stillede spørgsmål

 

Her finder du en række af de spørgsmål vi oftest bliver stillet blandt panelisterne på Panel Tryksager.
Har du et spørgsmål, du ikke kan finde svaret på her, er du meget velkommen til at skrive til vores hotline

 

 

· Hvad får jeg for at deltage?
Som deltager i Panel Tryksager opsparer du 5 kr. for hver undersøgelse du besvarer. For at få overført honoreringen skal du mindst have deltaget i halvdelen af undersøgelserne. Honoreringen overføres via en kontooverførelse til din bankkonto efter panelets afslutning.

 

 

· Hvem står bag panelet?
Analyseinstituttet Kantar Gallup.

 

 

· Jeg kan ikke deltage i den pågældende runde!
Det er helt frivilligt, om du vil deltage fra undersøgelse til undersøgelse. Vi vil selvfølgelig helst have, at du deltager så ofte som muligt, men har du ind imellem ikke tid, er du på ferie, eller andet, så ignorerer du blot vores mail. Husk dog, at du kun opsparer 5 kr. for de undersøgelser, du deltager i.

 

 

· Jeg har fået ny e-mail adresse!
Hvis du har fået en ny e-mail adresse, skal du blot sende en mail til
tryksager@kantar.com med oplysninger om både den gamle og den nye e-mail adresse. Din e-mail vil herefter blive ændret til næste uges undersøgelsesrunde.

 

 

· Jeg har fået ny postadresse!
Hvis du har fået ny postadresse, skal du blot sende en mail til
tryksager@kantar.com med oplysninger om at du skal flytte eller er flyttet samt hvornår det sker. Vi sender dig så et link, hvor du skal angive din nye adresse. Vi har behov for, at din postadresse er opdateret for at kunne sikre os, at vi spørger dig om de korrekte reklamer og andre tryksager, du modtager hver uge.

 

 

· Hvem ser mine svar?
Når du deltager i en Kantar Gallup-undersøgelse er du altid 100% anonym, og dine svar vil aldrig kunne sammenkobles med din identitet.

 

 

· Hvordan fungerer Panel Tryksager Weekend-undersøgelsen?
Den ugentlige undersøgelse sendes ud til panelisterne fredag aften, og skal besvares inden mandag kl. 16. Herefter er det ikke længere muligt at deltage i ugens undersøgelse.

 

 

· Hvor længe skal jeg deltage i undersøgelsen?
Undersøgelsen løber til den sidste dag på året.

 

 

· Mit link virker ikke!
Der kan være flere grunde til at dit tilsendte link ikke virker:

- Du har ikke fået hele linket med, da du kopierede det fra mailen og ind i browseren
- Du har ikke åbnet en Internet-browser og kopieret linket derind
- Du har indtastet linket og ikke taget højde for brugen af små og store bogstaver
- Linket deler sig over to linjer og det hele er ikke kopieret med
- Din Internetudbyder blokerer for åbning af linket
- En systemfejl fra vores side

Hvis du får fejlmeddelelsen "Siden blev ikke fundet" frem på skærmen, kan det skyldes, at den server, som din Internetudbyder benytter, er gået ned.

Hvis du har problemer er du altid velkommen til at kontakte os på
tryksager@kantar.com.

 

 

· Hvorfor kan man ikke gå tilbage i undersøgelsen?
Det er ikke muligt at gå tilbage i undersøgelsen og derved ændre svar.
Hvis du er kommet til at angive forkerte svar bedes du hurtigst muligt skrive til os på
tryksager@kantar.com. Så vi kan slette dine svar og du kan besvare undersøgelsen igen.

Hvis du kun mangler at registrere en enkelt eller to tryksager kan du skrive til os hvilke tryksager, du ikke fik registreret.
Husk at skrive navnene på tryksagerne samt den e-mail adresse du er tilmeldt Panel Tryksager.

 

 

· Kan man selv tilmelde sig Panel Tryksager?
Vores undersøgelse er ikke selvrekrutterende. Vi kan derfor ikke tilbyde andre at blive medlem af Panel Tryksager. Men vi mangler af og til medlemmer i et bestemt område, så det er muligt at blive skrevet op til at deltage i Panel Tryksagers undersøgelser. Men der er ingen garanti for optagelse.

 



·   Hvilke tryksager/reklamer skal jeg registrere?
De tryksager, som vi ønsker at registrere, er dem som bliver omdelt af bude - typisk onsdag og torsdag
Der er altså ikke tale om de tryksager som postbuddet omdeler.


 

·   Er Kantar Gallup leverandør af tryksager?
Kantar Gallup er ikke leverandør af dine tryksager, men står for målingen af kvaliteten i leveringen. Har du spørgsmål eller kommentarer til din ugentlige levering af tryksager, bedes du det firma der står for omdelingen af tryksagerne.

Det er vigtigt for os at understrege, at din deltagelse i Panel Tryksager er anonym. Det betyder, at firmaet, der står for omdelingen (distributøren), ikke må kende deltagerne i Panel Tryksager. Dette er meget vigtigt for undersøgelsens kvalitet og troværdighed.

Hvis du kontakter distributøren eller en af virksomhederne bag tryksagerne, må du således ikke oplyse, at du er med i Panel Tryksager.

 


·   Kan jeg modtage invitationen tidligere?
Vi kan desværre ikke spørge til tryksager tidligere end på den sidste omdelingsdag, som er fredag.

 


·   Hvad gør jeg hvis jeg ikke modtager mine tryksager?
Panel Tryksager har ikke noget med selve leveringen at tryksagerne af gøre. Hvis du har klager/spørgsmål/kommentarer til din levering - hvad enten det er manglende levering, manglende tryksager, forkert levering eller for sent leveret tryksager, bør du henvende dig til din distributør.

Det er vigtigt for os at understrege, at din deltagelse i Panel Tryksager er anonym. Det betyder, at firmaet, der står for omdelingen (distributøren), ikke må kende deltagerne i Panel Tryksager. Dette er meget vigtigt for undersøgelsens kvalitet og troværdighed.

Hvis du kontakter distributøren eller en af virksomhederne bag tryksagerne, må du således ikke oplyse, at du er med i Panel Tryksager.